Util pentru părinți

Un răsfăț al somnului! Ce se ascunde în spatele succesului brandului „PoMarin Kids”

Postat de decembrie 8, 2017 No Comments

A luat naștere datorită unui grant, iar acum este unul dintre cele mai cunoscute branduri în industria lenjeriei de pat pentru copii. Vorbim despre „PoMarin Kids”, magazinul care îmbină dragostea pentru copii, grija pentru fiecare detaliu și somnul confortabil. 

Brandul „PoMarin Kids” a fost lansat în anul 2015. Fondatoarea magazinului, Marina Pohilenco, spune că a fost mereu pasionată de tot ceea ce are tangență cu copiii. Istoria brandului a început cu un anunț de pe Facebook, în care se menționa că Asociația Națională a Tinerilor Manageri (ANTiM) oferă granturi pentru tinerii care doresc să lanseze o afacere:

„Deși văzusem anunțul de mai multe ori, am decis să depun dosarul în ultima zi. Am început să completez ancheta la ora 12:00 și am terminat seara. Fetița alerga prin casă, iar eu tot scriam. Am trimis cu speranța că voi primi un răspuns pozitiv. Am fost selectată, au urmat alte două etape pe care le-am depășit cu succes. Din totalul de 300 de persoane, doar 25 au fost premiate. Printre ele mă număram și eu, cu un premiu în valoare de 60 000 de lei”.

Marina este de profesie traducătoare. Încă din perioada liceului era pasionată de tricotat, însă nu își imagina că ar putea face din asta o afacere. La început a fost mai greu. Din lipsă de spațiu, casa Marinei devenise o lume a materialelor textile. Avea ca angajată doar o cusătoreasă, de aceea trebuia concomitent să fie și mamă, și soție, și distribuitor al mărfurilor, și manager. La serviciu era mereu împreună cu fetița ei, Delia-Iustina, care avea un an și cinci luni.

„Devenise prea greu să mă ocup de comenzi în timp ce îmi purtam copilul dintr-o parte în alta. Anume acesta a fost imboldul ca să urc la volan. De fiecare dată, mergeam cu soțul alături, însă în acel moment eram nevoită să o fac de una singură, cu copilul pe bancheta din spate. După vreo trei luni, am decis să închiriem un spațiu pe care îl împărțeam în două: atelier și birou. Mai târziu, am deschis și un showroom (pe str. Columna, nr. 106), am cumpărat utilaj performant și mobilier”, povestește fondatoarea „PoMarin Kids”.

Marina Pohilenco dă asigurări că magazinul pe care îl conduce oferă produse speciale și selecte, create cu multă atenție, din țesături de cea mai înaltă calitate. „PoMarin Kids” oferă o gamă de articole textile, lenjerii de pat, accesorii de somn și decor. Doritorii pot comanda și produse cu broderii individuale și text personalizat (de exemplu, numele și/sau data de naștere a copilului).

Marina trăiește o poveste de dragoste alături de soțul ei, Vasile, care o susține zilnic și îi spune că are încredere în ea. A devenit, cu două luni în urmă, din nou mămică. Are o fetiță minunată, Zara-Cristiana, care o motivează să creeze și mai mult.

Anul trecut, produsele „PoMarin Kids” au fost exportate în România, pentru prima dată.

„Am aspirații mari, vreau ca brandul să devină unul recunoscut la nivel internațional. Avem certificate care ne permit să exportăm produsele, de aceea clienții au încredere în calitatea mărfurilor, mai ales că sunt destinate copiilor”, adaugă Marina.

Ea recunoaște că succesul brandului se datorează implicării întregii echipe: Oxana (manager producere), Elena (manager producere) și Mariana (suport tehnic):

„Le mulțumesc colegelor, întotdeauna le zic că sunt fetele mele. Fără ele, „Pomarin Kids” nu ar fi cunoscut un asemenea succes”.

Cei care doresc să afle mai multe despre „PoMarin Kids”, un răsfăț al somnului, pot accesa site-ul magazinului sau urmări pagina de Facebook.

Mottoul Marinei Pohilenco – „PoMarin Kids este ca un copil al nostru, pe care îl creștem cu cel mai mare drag”. 

Menționăm că Marina Pohilenco se numără printre speakerii primei ediții „WOW Business Mom”. Suntparinte.md a fost partenerul media al evenimentului.

Foto: PoMarin Kids, Marina Pohilenco

Vezi și:

Despre afacerea de succes a Adrianei Arnaut, inițiată în concediul de maternitate: „E greu, dar sacrifici și lucrezi”

Cum a combinat Olga Țăpordei afacerile cu maternitatea: „Ajungeam la ascensor, lacrimile curgeau, aveam un tremurici”

Daniela Reniță – artista handmade care a lansat o afacere din pasiunea de a crea pentru copilul său

Cine este femeia din spatele „Evaśport”: „Să nu ne temem, trebuie să depășim fricile și să creștem!”

Mama, bloggerița și artista handmade Ana-Irina: „Niciodată nu voi promova un produs pe care nu l-am testat”

Mirela Urușciuc, despre proiectul „MamaLiga”: „Riscul pe care ni l-am asumat a fost un mare gest de curaj”

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.