Skip to content Skip to footer

#StaiAcasă: Medpark lansează o linie de suport telefonic pentru perioada carantinei

Persoanele aflate în autoizolare, care se confruntă cu anumite situații sau doresc să afle răspunsuri la întrebări de ordin medical, vor putea primi răspunsuri de la medicii Medpark, apelând linia de suport telefonic „Medpark Acasă” la numărul 022 011 043.

Spitalul Internațional Medpark a lansat linia telefonică pentru a oferi susținere informațională gratuită unora dintre cele mai vulnerabile categorii de populație pe timp de carantină: pacienților vârstnici, celor cu patologii asociate cardiovasculare și părinților cu copii mici. Spitalul susține astfel demersul autorităților și al instituțiilor specializate de a limita epidemia prin îndemnul #StaiAcasă.

Linia fierbinte „Medpark Acasă” va funcționa de luni până vineri în timpul programului obișnuit de muncă: 9:00-18:00, începând cu astăzi, 19 martie. 

La celălalt capăt, medicii cardiologi și pediatri din echipa Medpark vor oferi informații și recomandări specifice și necesare celor două categorii de beneficiari – despre conduita afecțiunilor cardiologice și despre sănătatea copiilor.

Olga Șchiopu, directoare generală, Spitalul Internațional Medpark: 

„În perioada stării de urgență este un lucru firesc ca fiecare dintre noi să contribuie cu propria expertiză la combaterea efectelor pandemiei. Astfel, Spitalul Internațional Medpark a creat linia telefonică „Medpark Acasă” prin intermediul căreia va oferi sfaturi persoanelor care sunt cele mai sensibile în fața noului virus: vârstnicii, persoanele cu afecțiuni cardiace și părinții cu copii.

Astfel, fără a se expune riscului de infectare, pacienții vor primi rapid, prin telefon, informații sigure de la doctori competenți, în propria locuință, fără a fi nevoiți să se deplaseze la spital. În afară de linia telefonică de suport, vom continua să identificăm posibilități de a susține colegii din instituțiile spitalicești care se află în prima linie”.

Spitalul Internațional Medpark a pregătit deja un șir de inițiative pentru susținerea luptei împotriva COVID-19. Pentru a proteja pacienții, Comitetul de criză a elaborat un șir de măsuri pentru gestionarea accesului și fluxului persoanelor în spital și, atunci când vor fi efectuate programări prin telefon, va fi stabilit istoricul călătoriilor peste hotare în ultimele 14 zile.

În același timp, fluxul pacienților cu simptome de tuse, febră, dureri în gât este separat de fluxul celorlalți pacienți, iar vizitele și prezența altor persoane în staționar și terapie intensivă sunt interzise.

  • Pentru sfatul unui cardiolog/pediatru, apelați linia „Medpark Acasă” – 022 011 043
  • Pentru informații despre COVID-19, apelați Linia Verde a ANSP – 0 800 12300
  • Pentru urgențe, apelați 112
Avertizare! Preluarea conținutului, fără a cita sursa, dăunează grav imaginii instituției dvs. Puteți prelua în limita a 500 de caractere, dar să citați sursa cu link activ. Conținutul poate fi preluat integral doar cu permisiunea redacției Suntparinte.md.

Adresa: str. Alexei Mateevici, 46/1, Chișinău, Republica Moldova
Număr de contact: 068 294 424

CMT © 2024. Toate drepturile rezervate.