PreșcolarȘcolar

Șapte gustări sănătoase pentru copilul tău

Postat de aprilie 19, 2016 No Comments

Sandvișul este gustarea clasică pe care o primesc copiii pentru a-și potoli foamea între mese. Plictisitoarea tartină poate fi înlocuită însă cu cel puțin 7 tipuri de gustări noi, mai sănătoase:

  • Bananele şi merele ocupă primele locuri în clasamentul fructelor proaspete care pot fi puse cu uşurinţă în ghiozdanul de şcoală. Pe lângă acestea puteţi să adăugaţi alte fructe, cum ar fi piersicile, nectarinele, portocalele şi mandarinele decojite sau strugurii.
  • Fructele deshidratate, în proporții rezonabile, constituie la fel o gustare nutritivă. Din această categorie, puteți alege stafide, merişoare, cireşe, ananas, caise, curmale sau smochine.
  • O caserolă cu alune de pădure, nuci, fistic şi migdale este sursă de proteine, precum şi de magneziu, vitamina E, B1 şi B6, acizi graşi Omega 3, calciu şi fier.
  • Biscuiții de casă sau plăcintele pe care le-ați pregătit împreună vor fi, de asemenea, pe placul copilului.
  • În pachețelul pentru școală, pot fi adăugate și brânzeturile, combinate cu biscuiți din făină integrală. Puteți completa această gustare cu roșii cherry, morcov sau ardei.
  • În materie de lichide, specialiștii recomandă doar apa plată. Deși sucurile din comerț pot părea apetisante, acestea conțin foarte mult zahăr și puține vitamine. Puteți schimba gustul apei plate prin adăugarea a câtorva stropi de suc de lămâie și puțină miere. În felul acesta, veți obține o delicioasă limonadă de casă.

Sursă foto: urbanlifestyle.ro

Lasă un comentariu