Știri

În magazinele „Metro”, expresia „mame cu bebeluși” a fost schimbată în „părinți cu bebeluși”

Postat de noiembrie 21, 2018 No Comments

De două săptămâni, în rețeaua de magazine „Metro Cash & Carry Moldova”, casa express este disponibilă și pentru tații cu bebeluși. După ce platforma Suntparinte.md a sesizat instituția respectivă cu privire la discriminarea taților cu copii mici, sintagma „mame cu bebeluși” a fost schimbată în „părinți cu bebeluși” pe bannerele din magazine. 

Pe data de 23 septembrie curent, echipa noastră a publicat pe Facebook o imagine în care apare un banner din magazinul „Metro”, aflat în comuna Stăuceni, pe care era scris „mame cu bebeluși” la Casa express.

Ulterior, la începutul lunii noiembrie, am primit un mesaj în care echipa noastră a fost informată că bannerele au fost schimbate, sintagma „Mame cu bebeluși” fiind înlocuită cu „Părinți cu bebeluși”.

Dumitru Stanciu, Marketing manager la „Metro Cash & Carry Moldova”, ne-a comunicat că modificările au fost operate în toate cele trei magazine (2 – în Chișinău și 1 – la Bălți).

„Mulțumim pentru acest feedback. Conștientizăm că obligațiunile în familie trebuie să fie împărțite în egală măsură. Totodată, îngrijirea copiilor nu ține doar de responsabilitățile mamei, ci și ale tatălui. Susținem egalitatea de gen și am inclus-o în spectrul valorilor după care ne ghidăm”, a menționat Dumitru Stanciu. 

Suntparinte.md salută acțiunea rețelei de magazine și reamintește că egalitatea de gen nu înseamnă schimbare de roluri, ci drepturi, oportunități și responsabilități egale pentru fiecare femeie și bărbat în toate sferele vieții publice și private.

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.