Skip to content Skip to footer

9 lecții despre succes, afaceri și familie, de la Alina Magnet, fondatoarea primului „salon de design al privirii”

Sprâncenele reprezintă acel detaliu care îți poate schimba radical expresia feței, personalitatea și, de ce nu, dispoziția. Sprâncenele trebuie modelate în funcție de trăsăturile feței, personalitate și stilul de viață.

De acest principiu s-a condus și Alina Magnet, cea care a fondat în Republica Moldova primul salon specializat dedicat sprâncenelor și genelor naturale. Dacă doriți să aflați cum a reușit Alina Magnet să pună pe picioare o asemenea afacere, vă invităm să cunoașteți lecțiile pe care ea le-a învățat:

1. Transformați-vă pasiunea într-o afacere!

După ce a devenit mamă, Alina Magnet a renunțat la cariera pe care o avea în domeniul bancar și a hotărât să-și lanseze propria afacere în domeniul frumuseții. Este una dintre alegerile pe care nu le-a regretat în nicio secundă, pentru că întotdeauna a fost pasionată de această ramură:

„Dacă ar fi să mă descriu în trei cuvinte, acestea ar fi: perfecțiune, calitate, dedicare. După aceste principii am dezvoltat brandul „BROW BAR & More”, primul concept specializat exclusiv în modelarea sprâncenelor. Mi-au trebuit doi ani ca să decid în ce domeniu m-aș putea dezvolta. Soțul a fost cel care m-a făcut să conștientizez că îmi place domeniul cosmeticii și că ar trebui să dezvolt această pasiune într-o afacere. Într-adevăr, eu știam fiecare produs cosmetic, fiecare brand”.

2. Nu există o idee rea sau bună

„Orice afacere are la bază o idee și, de cele mai multe ori, acele idei sunt genial de simple. Contează cum le transformi în viață și cum le dezvolți. Uneori este suficient ca un singur om să creadă în acea idee. Eu am avut acel om alături”, spune Alina Magnet.

3. Don’t stop!

Orice nereușită este doar un motiv să mai încerci o dată.

„Nu este o frază care sună frumos și motivațional, m-am convins că fiecare nereușită m-a stimulat să fac din nou și de fiecare dată mai bine. Începând cu brandurile cu nume internațional cu care mi-am dorit să lucrez si încheind cu personalități cu care mi-am dorit să colaborez. Când am apărut pe piață, nimeni nu știa ce stă în spatele unei denumiri, însă eu vedeam clar ideea care avea o personalitate, precum și ceea ce se întâmpla în interior”, adaugă fondatoarea salonului.

4. Never stop learning!

Este mottoul după care se conduce echipa „BROW BAR & More”. Având propria viziune asupra direcției de dezvoltare a conceptului „BROW BAR & More”, echipa mereu investește în cunoștințe noi. Doar în anul 2017 a participat la peste 10 masterclassuri și expoziții. Specialiștii „BROW BAR & More” nu implementează neapărat toate tehnicile pe care le cunosc, dar le place și consideră important să fie la curent cu ultimele tendințe și noutăți în domeniu.

„Proiectul „BROW BAR & More” nu a fost pentru bani, ci pentru suflet. Am avut noroc de o echipă responsabilă și profesionistă. Fetele îmi ziceau uneori că nici salariu nu le trebuie, doar să continue proiectul și să facă femeile fericite. Am pus accent pe profesionalism (specialiștii noștri au fost instruiți în afara țării), pentru că am vrut să aduc un serviciu deosebit în țară, ceea ce până atunci se limita doar la pensare”, povestește Alina.

5. Analizați publicul căruia vă adresați și necesitățile lui

Alina Magnet a creat acest concept pentru clienți asemenea ei – mamă, lipsită de timp și răbdare, adeptă a naturaleței și cu cerințe mari referitoare la calitate. Sprâncenele constituie 80% din înfățișarea femeii. Un ten sănătos și o pereche de sprâncene perfecte sunt tot de ce are nevoie o femeie contemporană ca să arate bine. La salonul „BROW BAR & More” vin foarte multe mame cu copii. De ce se simt bine? Pentru că copiii au jucării acolo, pot „studia” produsele cosmetice, iar personalul este receptiv și pregătit.

„Noi ne iubim clienții și tot ce facem este pentru confortul și bunăstarea lor, însă niciodată nu ne conducem după principiul „Clientul are întotdeauna dreptate”. Nu, tocmai pentru că ne pasă cum arată clientele noastre și pentru că îmi respect angajații, trebuie să găsim un punct comun”, mai spune Alina Magnet.

6. Testați pe propria piele produsele/serviciile pe care le recomandați

Fondatoarea salonului „BROW BAR & More” susține că, dacă nu cunoști produsul, nu poți înțelege nivelul calității și ceea ce oferi clientului. Alina testează pe ea întotdeauna orice produs pe care îl recomandă clientelor.

7. Analizați reacțiile publicului

Alina Magnet recunoaște că își face griji pentru fiecare feedback. Atunci când salonul primește o recenzie negativă, echipa se adună, discută problema, vorbește cu clientul și o soluționează: „Feedbackurile negative te fac mai puternic, mă refer la acele feedbackuri reale și argumentate, nu la acele care depind de starea de spirit a clientului”.

8. Gândiți-vă în perspectivă 

Salonul „BROW BAR & More” a fost lansat și în România. Riscul a fost mare, în contextul în care românii optau pe atunci pentru un alt stil și își tundeau sprâncenele, iar „BROW BAR & More” folosea tehnica „No cut brows” (nu tundem sprâncenele). În 2016, salonul și-a extins activitatea prin deschiderea unei reprezentanțe la București. Echipa care lucrează la „BROW BAR & More” este mândră că promovează respectul față de sprâncenele naturale prin tehnici de ultimă oră.

9. Familia este sprijinul

Deseori, Alina este întrebată cum se descurcă cu trei copii. Nu crede că există vreo femeie care s-ar considera o mamă perfectă, de aceea tinde mereu spre perfecțiune și încearcă în fiecare zi să obțină rezultate mai bune. Cei trei copii – Nicu, Mihai și Mia – îi oferă doza de energie zilnică, iar suportul soțului îi oferă putere și încredere pentru a reuși.

Femei, credeți în voi, în puterea și frumusețea voastră!

Menționăm că Alina Magnet se numără printre speakerii ediției de Crăciun „WOW Business Mom”. Suntparinte.md a fost partenerul media al evenimentului.

Sursa foto: Alina Magnet

Vedeți și:

Atunci când mergi în vacanță cu familia, alege „Anny Tour”! Istoria agenției de turism fondată de Ana Beșleaga

De la domeniul bancar la nutriție. Victoria Ursu: Sunt mândră când văd cum oamenii se transformă în ochii mei

Irina Spoialo – femeia care a fondat grădinița „Alba ca Zăpada”, după ce copilul său a fost diagnosticat cu autism

Despre speakerii primei ediții citiți aici:

Despre afacerea de succes a Adrianei Arnaut, inițiată în concediul de maternitate: „E greu, dar sacrifici și lucrezi”

Cum a combinat Olga Țăpordei afacerile cu maternitatea: „Ajungeam la ascensor, lacrimile curgeau, aveam un tremurici”

Daniela Reniță – artista handmade care a lansat o afacere din pasiunea de a crea pentru copilul său

Cine este femeia din spatele „Evaśport”: „Să nu ne temem, trebuie să depășim fricile și să creștem!”

Mama, bloggerița și artista handmade Ana-Irina: „Niciodată nu voi promova un produs pe care nu l-am testat”

Mirela Urușciuc, despre proiectul „MamaLiga”: „Riscul pe care ni l-am asumat a fost un mare gest de curaj”

Un răsfăț al somnului! Ce se ascunde în spatele succesului brandului „PoMarin Kids”

Despre cei trei copii ai Cristinei Anton-Axentii – fiica Emilia, fotografia și brandul „Olala Kids”

Avertizare! Preluarea conținutului, fără a cita sursa, dăunează grav imaginii instituției dvs. Puteți prelua în limita a 500 de caractere, dar să citați sursa cu link activ. Conținutul poate fi preluat integral doar cu permisiunea redacției Suntparinte.md.

Adresa: str. Alexei Mateevici, 46/1, Chișinău, Republica Moldova
Număr de contact: 068 294 424

CMT © 2024. Toate drepturile rezervate.